Thursday, August 6, 2009

M-era computer ent,OFFER lumayan bussines Card dan flyers.



kedai saya ini telah beroperasi hampir setahun.Daftar bawah partnership dengan adik saya.lokasi kedai di Desa Aman,Padang serai,jalan baru ke Baling.20 minit dari kulim.

(sila klick pada business card kami,baca dibawah )

Sila hubungi saya atau datang ke kedai kami untuk sebarang tempahan :

berikut adalah service kami yang utama;

1.kad kahwin.(sila call atau datang ke kedai untuk harga)

2.Ingin membuat iklan flyer.(lihat iklan di bawah)




untuk iklan flyers di atas:Diskaun 20 % kepada sahabat Tunas Mekar

3 .Business Card.

Ciri-ciri:Full colour single side,termasuk design

Harga:

100 pcs=RM 25,
200pcs=RM 40,
300 pcs=RM 60
400pcs=RM 70,
600 pcs=RM 90
1000 pcs=Rm 140,

kepad sesiapa di sekitar kulim ,butterworth dan pulau sahaja:
*saya design di tempat anda,kos pengankutan saya tanggung,
*call atau sms saya.
*Syarat jumlah package 600 pcs ke atas.
*waktu operasi isnin ke jumaat sahaja ,waktu pejabat.

Offer kepada sahabat tunas mekar sahaja :

*saya boleh design di tempat anda ,
*call atau sms saya,saya akan bawa laptop dan design segera.
*kos pengankutan saya tanggung
*waktu operasi isnin ke jumaat sahaja ,waktu pejabat.
*bagi 300 pcs ke atas sahaja



dibawah ini adalah business card saya dan partner saya.


contoh lain.





4.Print full digital colour,RM 2.00sahaja

*Full colour saiz A3,
* jumlah minima 20 unit,(sahabat tunas mekar),minima 30,normal,
*Tidak termasuk Design ,sediakan dalam format Tiff /Jpg.-minima 300Dpi.(file dalam 3 mb),boleh juga buat dalam format power point.
*kertas cantik,jenis ArtPaper/glossy papaer 128 gsm.
*elok untuk buat poster,flyers,broucher dll.
*harga ini antara termurah sekitar Penang dan kedah,-saya boleh bagi penghantaran percuma untuk sekitar butterworth dan kulim,(tambah RM5 utuk penghantaran ke Pulau)
*tidak termasuk pemotongan,tambah RM 10 jika nak potong(kalau sedikit baik potong sendiri ),
*boleh oder dengan saya melalui emai ini: mesradesign@gmail.com

contoh Print A3:







5.Printing banner,(call or sms me,datang ke kedai )

contoh banner:





No comments:

Post a Comment